Önskelistan 2008

Då har jag tänkt att jag ska härma Per lite och göra en önskelista även jag, men jag gör den här på min blogg istället för som han på helgon.net.

Lite gott och blandat av vad jag önskar mig.

1. Sminkhandbok - Klicka här för att se den
2. Presentkort på IKEA.
3. Sponsring till utställningsramar.
4. 700 liters akvarium.
5. Något roligt spel till Wii.
6. Några riktigt riktigt stora krukor.
7. Lite annorlunda eller rent av sällsynta frön eller sticklingar.
8. Sköna kontorsstolar.
9. Fina dukar av alla dess slag,
10. Gardiner.
11. "Roliga" spritsorter, lite gott och blandat så att säga..
12. Sponsring till hårförlängning.
13. Ett fint, mellan ljust, mjukt och inte för stelt överkast med dova och inte för skrikiga färger, helst rätt naturliga färger.
14. Ritplatta till datorn - Liknande som denna
15. Nytt Tangentbord, har ju varit så duktig att tappa mitt nuvarande så vissa delar av den fungerar inte.

Ja det blev ju lite gott och blandat iaf, men detta är väl lite sådant som jag vill ha och önskar mig. Och denna listan är tänkt mer som en kul grej o lite som kom ihåg för mig själv. Vill man köpa en julklapp så tycker jag ärligt det är roligare med något som personen kommit på själv.



Kommentarer
Postat av: Kaka

tack för julkortet!!

2008-12-13 @ 18:57:52
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0