Foto

Igår hade jag en fotosession tillsammans med Sofie Hurtig ute på Ulleberg, var mycket roligt om än lite otäckt. Fast jag blir ju alltid lika faschinerad över spökligheter och liknande, även om jag i grunden kan vara livrädd.

Ska även dit imorgon och fotografera, som det ser ut nu så blir det 2 sessioner tom. Men det blir bara roligt det, de som jag ska fota är, ja först är det en kompis som kallas Lotta som är väldigt söt o go och sedan så är det Sofie igen som är så vacker, vi behöver kompletera lite bilder från den första fotningen där igår.



Det är lite jobbigt att det är så himla varmt, svettades så in i norden igår att det var svårt att se helt riktigt. Ska förbereda mig bättre för detta imorgon. Ha med mig handduk, och betydligt mer dricka.

Sedan på torsdag har jag ännu en till fotosession men då med Elina, en mycket vacker tös, då vi ska fota lite somrigt och så lite pinup liknande. Ska bli himla roligt, har verkligen sett framemot att få göra en 50 tals pinup session.

Sedan antagligen nästa vecka så har jag en bikini session med en jätte fin tjej som heter Sara. Ska bli riktigt roligt och hon verkar ju vara supergo.

Synd bara att jag inte har en annan kamera, skulle ju kunna bli så himla mycket bättre då och man skulle inte behöva skämmas över att det blir så många dåliga bilder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0