Nervös? Jag? näääää

Jag fattar inte varför jag ska bli så himla nervös av att träffa människor som jag tidigare inte träffat, nästan så att jag mår dåligt av det.

Men jag jobbar på det och tvingar mig själv in i dessa situationer och det går ju alltid bra, får jag bara lugna mig så funkar det kanon efter ett litet tag, självklart är det inte alltid att detta händer men oftast så.

Idag ska jag fota Elina och ser verkligen framemot detta men samtidigt så blir jag jätte nervös, tror visserligen det beror lite på att det är det med bussen. Har jag haft egen bil och hämtat henne eller så hade det varit annat. Bussar gör mig nervös, även om jag älskar att åka buss.

Och som dom säger.. man kan inte låta sin rädsla styra sitt liv.



Kommentarer
Postat av: sofie

Nej åkte inte buss, men va där nere runt 20.00. inne på Ica Maxi. du med? :-O

2008-08-01 @ 06:11:10
Postat av: Evelina

sofie:

ahhh tyckte det såg ut som dig. Stämmer bra det, var där inne på Ica Maxi vid 20 tiden och strosade runt :)

2008-08-01 @ 12:49:14
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0