Och han sa ja

Om några dagar så firar vi den dagen som vi sade ja till varandra, lovade trohet och kärlek genom vått och torrt och om att alltid finnas där.

Vi hade tänkt att för en gångs skull faktiskt gå ut och äta något på en riktig restaurang för att fira vår dag, 5 år det är ändå ett bra tag måste jag säga och ja självklart så satsar vi ju på längre ändå.

Så den 12:e Juli har vi varit gifta i hela 5 år, vi har haft det bra även om vissa dagar kanske inte varit de bästa.

Han finns alltid där för mig och lyssnar alltid även om konsentrationen sviker emellanåt och responsen kanske inte alltid är på topp så vet jag ändå att han gör allt han kan och det är ju ändå det som i slutändan är det viktiga. Dvs det är ju insatsen och inte alltid resultatet som betyder något, ja inte allt iaf.

Gud va jag älskar dig min underbara man, min ljuvligt bästa Per Hassel.

I år ska jag få tummen ur dessutom och ändra mitt namn, börjar med det som dubbel namn visserligen så det blir Eklund-Hassel ett tag innan jag tar bort Eklund helt och bara heter Hassel. Evelina Hassel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0