Sibylla

Hatar Sibylla reklamen, eller ja jag hatar den inte riktigt men jag blir ledsen varje gång jag ser den.

Iaf när dom visar från Älandsbro, det får mig att längta hem så himla mycket. Mitt underbara Norrland.. sundsvall, timrå, söråker o älandsbro..

Sundsvall för där har jag pappa och en massa minnen från bland annat gymnasiet, plus att det är en underbar stad.
Timrå för att det hör till stor del till min uppväxt med många vänner och familj.
Söråker är för att det är där vi bodde hela min uppväxt och det kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.
Älandsbro för att det är där mamma bor.


Farbror Lennart och Pappa hos  Faster Carin o Benka i Söråker.

Gråter nästan varje gång den reklamen visas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0