Vaaarmt

Grattis till min underbara lilla syster som idag fyller 22 år. Jag hoppas hon får en riktigt bra födelsedag med mycket nöjen och många skratt.

Nu har vi varit hemma ett tag och det är ju inte liiite varmt ute. Det är 31,2 grader varmt ute på balkongen just nu, för mig som är känslig för värme så är det ganska olidligt.



Det händer lite i våra liv nu.

Först och främst så har jag några fotningar till veckan med Lotta och troligtvis Affie.

Sedan så gifter sig ju ett par kompisar nu den 1a Augusti som vi ska dit och grattulera. Ska bli mycket trevligt och roligt, dom är ju ett sådant där par som man kan bara inte ens tänka tanken av dem utan varandra.

Pappa har träffat en ny kärlek som vi ser framemot att få lära känna.

Snart har mor och Göte sin bröllopsdag ( den 18:e Augusti för att vara exakt ).


Göte och Mamma ( oredigerad bild )

Per fyller år den 7:e augusti, då blir han 24 år och samma dag så fyller även mitt kusinbarn Theo år, har för mig att han blir 6 år.

Ute på balkongen så växer det så det knakar och vi börjar få en hel del tomater, physalis, gurka och en hel del örter och de vita smultronen.

Sedan här nån dag så måste vi ju ta oss ut till Skoghall och se hur Joppe o Pauline har det och så när mor kommer ner med bilen så ska vi iväg till Norrköping och kolla in Anns och Jakobs nya lägenhet.


Nisse är en av de keligaste och goaste katter jag nånsin träffat på.


Sedan blir det väl ett par till fotosessioner..

Men ja det är lite av det som händer här iaf så ni är lite uppdaterade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0