Sex saker om mig som du inte visste

utmanad av;  Thalea @ bdb

1. Jag måste ha kaviaren på min macka i ett speciellt mönster.

2. Jag har flera gånger blivit så arg att det svartnat för mig, men det ska nämnas det krävs ju en heeeeel del för att jag ska nå så långt. Fast det är väl itne så rolig fakta kanske.. ?

3. Jag blir jätte blyg när jag får beröm och blir mest flummig

4. Jag är oftast vääldigt duktig på att känna av saker på folk  hur de mår och endel situationer och sådant.. och har än så länge haft extremt få fel.

5. Jag blir många gånger väldigt ledsen när jag inser att en hel del vänner tycker betydligt mindre om mig än jag om dem. Jag får nämligen väldigt snabbt väldigt starka känslor för när jag börjar bry mig om människor och fäster mig mycket fort, älskar verkligen de flesta av mina vänner ( oavsett dom förtjänar det eller ej ) och det kan säkert göra att jag är lite på lite mycket, vilket leder till att man inser att man är långt ifrån lika omtyckt och det gör väldigt ont..

6. Jag ljuger aldrig då jag inte tror de någonsin kan göra gott, även om sanningen sårar så gör det ondare att få veta att personen ljugit än vad sanningen någonsin kunant göra.

jag utmanar ;
sudden
Cnox
BringingSexyBack
Wiretrap



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0