Fire at will

Lite har det väl egentligen hänt de senaste dagarna och dom har trotts allt varit trevliga, ja till stor del utav dem.

I söndags var Anna och Peter över och åt middag med oss. Vi bjöd på köttbullar och makaroner med brunsås till, det var oerhört gott och var roligt att se allting gå åt. Till efterrätt hade Per gjort hallon Pannacotta ( vet inte riktigt hur det stavas ) som var sådär syndigt god.


Sovrumsfönstret

Sedan efter att vi ätit och pratat lite spelade vi Kampen mellan man och kvinna som vi tjejer vann, givetvis. Efter det blev det även en omgång Yatzy som jag har för mig Per eller Peter vann och efter det testade vi även på Alfapet en gång. Där vann Peter ganska friskt. När vi spelat klart upptäckte vi att klockan var 23.30 ungefär, dvs väldigt sent. Så dom tackade för sig och gick hem till sitt igen. Men det var en mycket trevlig kväll.

Var även en del rollspelande i helgen, som jag tror att jag här nämnt.

Igår hade jag möte tillsammans med Lena och dem från boendestödet, visade sig att sådant som F från boendestödet sagt till mig inte varit helt sannt. Något som får mig att rygga tillbaka och inte känna mig riktigt trygg med dessa människor. Men jag har bestämt att vi ska testa hur det går och känner jag att jag inte kan slappna av med dem här så får vi se om det går att byta eller så får det nog faktiskt vara.


Oretuscherad bild.    Modell: Carolina L                                Foto: Jag

På onsdag ska jag fota med Carolina igen är det tänkt, så det ska bli trevligt, dock har inte jag någon direkt idée ännu. Men det kommer förhoppningsvis.

På torsdag ska jag fota med Lotta igen och där hade hon några ideer som hon ville göra som vi ska köra på. Hon hade även en kompis, Alex, som jag troligtvis ska fota här någon dag framöver. Ska bli roligt att fota modebilder på en kille faktiskt.


Oretucherad bild.         Modell: Lotta                                          Foto: Jag

Tror jag har kommit på ett pris till bröllopsfotograferingen oxå, men är så rädd att det är för mycket. Även om jag egentligen vet att det är ett underpris, så funderar på om man kanske skulle fråga på fotosidan vad dom anser är ett lämpligt pris.

En film där jag sjunger ska komma, ska bara få tillräckligt med mod bara, så jag har inte glömt det.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas fotograferingarna går bra.



Det kanske är bäst att fråga om priset på fotosidan. Då har nu något/någon att hänvisa till också :) Kram

2009-04-21 @ 15:32:47
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:



Tack så mycket <3



Jo det har du så rätt i. Hade inte ens tänkt på det :D Tack



Kramar

2009-04-21 @ 17:37:49
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0