Maniac

Jag känner mig ganska glad idag måste jag medge, bra musik och så är det bra väder och jag vet att det  blir oerhört god mat idag.

Blev så där nästan lite löjligt glad inatt när jag loggade in för att se om jag fått några kommentarer här på bloggen och såg att jag hade haft 57 unika läsare igår. Så jag kan verkligen bara tacka, det är väl kanske lite löjligt att bli glad för det men det är väl ändå ganska självklart man blir glad att folk läser det man tagit sig tid och skrivit.

Igår kväll var så ruskigt roligt. Spelade ju som sagt rollspel och det var ju Per som ledde. Dock var det bara Peter med och spelade, men inte för att det är mindre roligt för det. Absolut inte. Man kan väl lungt säga att det inte gick som det var tänkt. Vi hade riktigt roligt och det förklarar väl lite varför vi spelade tills det att klockan var 3 - 4 ungefär. Ser verkligen framemot fortsättningen.


Peter igår strax innan vi ska till att börja.

Fick ett mail igår oxå som gjorde mig glad för det var ett öppnande av möjligheter. Dvs ett fotojobb, ett rätt stort sådant. En bröllopsfotografering. Håller på och kollar priser och så nu så jag kan ta ett riktigt pris med rätt erbjudanden. Har kollat på SFFs prisguide ( en förening jag verkligen borde gå med i och som jag ska gå med i när företaget kommer igång riktigt ) som är en bra grund jag vet många går efter och dom säger att jag för 2 timmars jobb på ett  bröllop ska ta ca 4300 kronor och för 6 timmar 10700 kronor, men frågan är ju hur lång tid det tar, med tanke på att det blir ju en hel del jobb efter oxå men om jag får chansa så tror jag väl att allt jobb lär ligga på kanske 3 - 4 timmar max. Men kommer ligga under det pris dom föreslagit iaf tänkte jag. Men måste räkna lite mer.. har sagt det förr och säger det igen.. Jag måste verkligen få iordning en prislista så jag inte blir så ställd varje gång jag får förfrågningar om jobb.

Vilket påminner mig om att jag borde ha tag i en revisor och lite sådant så jag kan prata med någon som är insatt. Fick erbjudande av en att han kunde hjälpa mig men vågar inte riktigt ta emot just den hjälpen tyvärr.


Loke som sover i soffan medan vi spelar.

Senare idag kommer Anna och Peter över och då ska vi käka köttbullar och makaroner, något som jag ser framemot väldigt mycket. Både i sällskaps och mat väg. Per ska hitta på en efterrätt oxå.

Fasiken vad det var roligt igår.



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt med mer jobberbjudanden. Nu börjar det ta fart, så prislista är nog ingen dum idé ;) Kram

2009-04-20 @ 05:50:55
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:



hehe ja nej verkliegn inte :D Tack <3



kramar

2009-04-20 @ 11:22:53
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0