Rulers of the Worlds

Nu var det återigen några dagar sedan som jag uppdaterade bloggen och det har väl i ärlighetens namn inte inträffat speciellt mycket som är direkt värt att nämna.

Jag har redigerat en hel del bilder, som vanligt.

Vi har haft myskvällar och tagit det ganska lungt tillsammans med hundarna här ett par dagar när Per kommit hem från jobbet.



Har kommit fram att jag ska göra ett test på den diet som är menat jag ska äta 3 - 4 veckar innan Gastric Bypass operationen, mest för att se om jag kan och ge mig själv en liten kickstart på min egna viktnedgång så kanske jag inte behöver operera mig. Dock ska jag bara testa i max 3 veckor.


Appropå vikt så väger jag precis samma som förra veckan, inte ens ett hekto som skiljer, lite störigt men det är ju inte uppåt iaf. Nu har jag väl gått ner allt som allt ca 8 kg.


Ymer börjar bli rätt lyhörd nu, även om han inte alltid förstår att man säger ifrån. Men han sitter och väntar på ett varsigod nu innan han får ta maten och samma sak med godis, ibland kan han bli lite ivrig så då får man vara lite alert men för att vara 4 månader är han riktigt duktig. Han kan hit lite smått oxå, dock är det väl att han kommer för att det låter roligt inte för att han lärt sig vad det kommandot innebär ännu.



Fått svar utav sångpedagogen oxå, dessvärre hade inte hon några lediga tider förrns möjligtvis i höst. Men det är nog lika bra det.

Ikväll ska förhoppningsvis Anna och jag hitta på något skojjit, det ser jag framemot.

Nej nu kanske jag borde göra lite nytta och vattna blommorna och kanske plantera om luktärtorna och en del utav tomatplantorna innan Ugly Betty börjar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0