Sett av mig

Ja detta är väl kanske inte det mesta intressanta inlägget, för vissa iaf. Men jag tyckte det skulle vara lite roligt att skriva ner en sån här lista.

Vilka band har jag sett Live?
Lägger dom inte i någon ordning utan bara i den tur jag kommer ihåg dem.

Alice Cooper
Motörhead
Dio
RATT
Vintersorg
Mustasch
Hammerfall
ZZ top
In Flames
Thåström
Ulf Lundell
Status Quo
Backyard Babies
Deathstars
Refreshments
The Kristet Utseende

Och jag vet att det är en hel drös till men jag har en tendens att glömma dom alla, därav försöket till denna listan.

Det är ju några oxå då som är kanske lite mindre frivilliga.

Carola
Pink
Sahara Hotnights

Och även här är det en hel del till.

Sedan blev det ju väldigt många man både såg och träffade då man jobbade på Pipeline och fick ofta gå backstage eller träffa dem lite efter spelningarna. Var trevligt.

Lite bitter dock att jag missat en del som jag skulle viljat se, som Black Sabbath.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0