Snart Påsk

Snart är det påsk och det bästa med det är att Per får långhelg.

Ska bli himla skönt att ha honom hemma så man får snosa en massa på honom men oxå att han får sova lite mer, för jag tror att han verkligen behöver få göra det nu.

Jag hoppas även att det är fint väder nu när han är ledig så kanske vi kan hitta på något med vovvarna. Men det visar sig nog skulle jag tro.

Vädret idag var ju då inget att hojta över men det  blir kanske lite bättre frammåt eftermiddagen? Hoppas kan man ju alltid göra.


Lite roligt att se statistiken på bloggen, ena dagen är det 15 som läst och nästa är det 24 och nästa 18, varierar lite. Visserligen är det väl kanske inte sååå många läsare men jag tycker det är roligt att någon läser den alls så tack ska ni ha alla mina underbara läsare.

Inte speciellt inspirerad att  blogga idag som kanske synes, men det kanske kommer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0