The Mirror

Ibland kommer jag verkligen inte på någe bra rubriker, men denna får helt klart duga.

Helgen har bestått utav en hel del rollspel faktiskt, det har varit himla trevligt. Patrik kom ju tillbaka från Norge en sväng igen så vi ville passa på att spela så mycket som möjligt nu när han ändå är här. Samt att vi gjorde karaktärer till Fantasy versionen av det här rollspelet.



Fredagen var dock ett undantag då Anna och Peter B kom förbi med en hel del alkohol och ja vi små festade lite. Hundarna funderade visserligen lite vad vi sysslade med men det gick förvånantsvärt bra med dem, men vi var ju inte speciellt många iof. Men vi spelade Rockband och drack och snackade och dansade en massa. Dock fick nog Peter i sig lite för mycket. Lite senare kom även Peter F och anslöt sig till oss.
Var en himla trevlig överaskning att dom kom förbi.



Idag har jag en fotosession, betald sådan. Dock tänker jag inte berätta vem då det handlar om överaskning. Tror visserligen inte min blogg läses av denna individen men jag tänker inte riskera det. Vore inte speciellt respektfullt av mig gente mot min kund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0