Use to do

Nu har dom från boendestödet varit här och det har gått långt över förväntan, nu var det visserligen inte han som ljög för mig som kom.

Hon kom till mig vid 13 tiden och vi satte oss ner och pratade lite om hur vi skulle gå tillväga och kom fram till att jag skulle dammsuga vardagsrummet idag och hon skulle ta tid.

Det tog ungefär 20 minuter med några små avbrott, som att munstycket på dammsugaren lossnade och behövde skruvas fast igen, som vanligt. Men hon tyckte det var mycket bra jobbat och att jag är riktigt noggrann samt att det faktiskt gick ganska fort med tanke på att jag trotts allt inte bara dammsög golvet utan möblerna dessutom och bakom och under och med tanke på min noggrannhet så var det jätte bra tid.



Jag hoppas det är hon som kommer nästa gång också för jag känner mig så oerhört avslappnad med henne, raka motsatsen mot för vad jag känner för han den andre i gruppen. Men ska försöka att ge även han en chans till.

Det är varmt ute och Ymer ligger och sover på balkongen. Borde snart vara dags att börja plantera ut lite på balkongen iaf, ska försöka få tummen ur och sätta lite mer utav lökarna jag fick av Per i födelsedagspresent.

Är så glad över det underbara vädret och nu är det väldigt fint i vardagsrummet oxå, var visserligen inte så mycket att dammsuga men blev fint iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0