Veckans Låt.

Denna vecka blir det en låt som får mig att tänka på mor och av någon anledning hennes bilkörning.

Eller det blir 2 låtar denna vecka, båda som får mig att tänka på hennes bilkörning. Men av olika anledningar.

Första är denna låten, denna tänker jag på att åka bil med mor av den simpla anledningen att hon spelade den i bilen ibland.



Carlene Carter - Every Little Thing

Den andra låten är denna som från första gången jag hörde den har jag tänkt på hur mor kör när hon kör bil. Denna stämmer väldigt bra in på det, sedan är ju även detta en väldigt bra låt dessutom ( för dom som inte förstått det så gillar jag en låt för att den är bra inte för att den hör till en viss genre, sedan finns det ju dock såklart olika stilar som jag gillar betydligt mer och som har stor betydelse för mig ).



Alabama - I'm In A Hurry

Det är dom för denna vecka, jag hoppas ni gillar iaf någon av dem. Ska snart förbereda min egen sång, så passa på och njut av lite bra musik innan jag råkar skada er hörsel. Nejdå skämt å sido. Njut av våren.



Kommentarer
Postat av: « K A R R O W »

"Every little thing" är riktigt bra. :)

Och Carlene låter och ser verkligen ut som June... ;)

2009-04-17 @ 13:25:51
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Karrow:

Den är riktigt bra är den :D June vet jag tyvärr inte vem det är.

2009-04-17 @ 19:24:23
Postat av: Evelina

Anonym - JAG



Jag hatar när det blir så :)

2009-04-17 @ 19:26:31
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0