Fotosession och så

Idag ska jag fotografera min första barnfotografering.

Jag har ju fotat mina kusinbarn en gång tidigare och så men aldrig i studio. Idag ska jag fotografera söta lilla Angelina som nu är 6 månader gammal, inte för jag tycker det är särskillt gammalt egentligen men tiden går fort. Blir till att fota henne och hennes mamma, Sara, som jag fotat endel tidigare. En riktigt go vän måste jag säga så ser verkligen framemot detta.


Söta Angelina med sin mormor på dopet.

Känner visserligen av min medicin lite idag, blev ju ett uppbrott i dem då dom tog slut och jag inte hade mer recept samt att apoteket måste beställa hem. Så det tar lite tid att få den i bland, vilket innebär att den hunnit gå ur systemet och jag upplever alla bieffekter igen som man får innan man har vant sig vid den. Dvs illamående, lite yrsel, känsla av stegrande puls ( som är jobbig speciellt med tanke på att pulsen inte ändras igentligen utan detta ger bara en känsla av det ), torr i munnen och kallsvettningar. Men jag vet ju att det går över om några dagar och då kan jag börja öka dosen som det är tänkt.

Det är ju lite frustrerande känsla tabletterna ger, men dom gör ändå att man mår bättre och blir om jag får tro så iaf lite gladare. Det är ju ändå egentligen ett antidepp piller, ja bland annat. Funkar nu inte dessa piller så finns det en annan variant oxå som vi inte provat ännu och som är väldigt ovanlig att man använder, vilket jag egentligen tycker är konstigt med tanke på att när dom beskrev dom för mig så var det den som lät bäst.

Jag hoppas jag känner mig lite lugnare iaf när vi väl ska fota, hatar att känna mig så stressad som dessa får mig att känna mig. Men oavsett så ska det bli roligt idag att få åtminstone få träffa Sara och Angelina igen samt att Terese skulle med, tror hon kommer försöka stjäla mina små bäbisar då hon älskar taxar så får hålla ett öga på henne. Nej men skämt o sido, ska bli himla roligt att få träffa och fota dem. Dom är ju så himla goa och rara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0