Jul.. jul..

Slog mig här nu när jag hållit på lite med vårt julpynt att  det är ju verkligen inte långt kvar.

Men lika snabbt som det är kommet så är det sedan över. Jag älskar ju helt klart tiden innan mer än den efter. Julklappar bryr jag mig egentligen inte det minsta i, det är klart det uppskattas det man får men jag tycker det är helt klart roligare att ge och se folks ansiktsuttryck. Åtminstone när man lyckats hitta en sån där superbra present.

Det är 21 dagar kvar tills själva aftonen.


Syrran ( har jag för mig det var ) som jultomte julen 2008.

Håller på att göra klart med min julspellista på Spotify, det går sådär. Men man får mysig stämning åtminstone.

Jag är så lycklig som ska få fira jul hemma i år med, detta är den tradition som vi båda verkligen ser framemot. Per har fått julmatstjänsten där hemma då mor ska hålla butiken öppen så mycket som möjligt, jag ska fotografera lite produkter åt henne samt ta lite nya bilder på butiken som hon ska ha till hemsidan. Längtar verkligen till att få komma dit upp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0