Nattprat

Jag är riktigt trött men samtidigt för mycket energi i kroppen för att kunna sova. Tror jag åt lite för mycket innan.

Lägenheten ser det ut att gå rätt segt med dessvärre, vi är inne på sista chansen nu med Pers pappa. Vi får väl se lite hur det går.

Ähh jag är nog lite för trött för att ens orka skriva något här så jag gör väl ett nytt försök imorgon istället.

Sitter dock och lyssnar lite på Iron Maiden - Lightning strikes twice. Något som får mig att tänka tillbaka på yngre dagar och Maiden får mig ju alltid att tänka på Andrée för mig kommer det alltid att vara han och kommer nog alltid att vara min första association när jag hör Iron Maiden..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0