Nu är det inte långt kvar..

Snart så bär det av hem till Norrland och julfirande.

Längtar verkligen till på måndag då det är dags att bege sig. Nu när jag håller på att packar så inser jag fan va utrustning jag ska ha med mig egentligen. Det är bara en blixt visserligen som får följa med upp och jag tar en utan bouncer ( eftersom dom tar så förbannat mycket plats ). Jag är glad att jag har väskor till stativen, ska ju ha med en till blixten, en till reflexskärmen och en till kameran tänkte jag. Då ska ju självklart kamera och allt sådant med dessutom och så måste jag ju ha med reflexskärmen, som jag är himla glad att dom går att fälla ihop.

Bortsett från det ska vi ju även ha med Xboxen upp, alltid kul att få testa spelen som man är van på 28 tum på en 46 tums tv. Hoppas att vi kommer ihåg att ha med oss handkontrollerna, förra året lyckades vi ju glömma den hemma så vi fick åka och köpa en ( vi skulle ändå ha en till ) där uppe, vilket var roligt då dom var slutsålda nästan överallt.



Har en känsla av att mor lilla inte riktigt kommer gilla en del av spelen som vi har med oss upp dock.

Hoppas på att det blir en sväng till Dollarstore när vi är där uppe, vi har ju som tradition att alltid när vi är där uppe så köper vi en liten leksak till  Loke på Dollar, i år blir det ju 2 stycken så Ymer oxå får en. Sen kanske man hittar någe mer roligt, finns ju mycket billigt där. Någon sväng till Birsta hoppas jag oxå att det blir, det är stooort där. Är ju van med lilla Bergvik nu så ska bli roligt.



Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Sv: Har haft så mycket annat att tänka på nu det sista, men visst ska det bli fotning av :-) Hoppas ni får trevligt i Norrland och spela inte ihjäl er på Xboxen, hehe God Jul :-)

2009-12-19 @ 14:47:35
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tony:

Tack så hemskt mycket. hehe nej då vi ska försöka ;) God jul

2010-01-05 @ 12:48:41
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0