Upp till Norrland ska vi fara

Per får ledigt i 2 veckor så nu är det klart att det bär iväg uppöver.

Väldigt snart dessutom, vi åker på måndag. Hur länge vi är borta är faktiskt inte helt klart ännu, så det återstår att se helt enkelt. Endera kommer vi hem innan nyår eller efter.

Min blogg lär nog stå lite still när vi är där uppe skulle jag tro för deras internetuppkoppling är inte den bästa och det är inte säkert de fått den nya tills dess.



Det är min käre lille far som kommer ner och hämtar oss tillsammans med Gunilla. Det blir ett litet stopp hos svärmor oxå så att Per får träffa sin mor iaf en liten stund såhär innan jul.

Mina mål däruppe är att umgås med min söta lilla syster lite och självklart resten utav familjen. Jag hoppas på att kunna hälsa på några kompisar iaf, men tvivlar dock på det eftersom mor behövde hjälp i butiken då hon ska ha julöppet. Så blir att hjälpa till lite där är det tänkt.



Men det ska iaf bli skönt att komma hemifrån lite och att få komma hem till mitt norrland.

Nu är det bara att hålla tummarna på en vit jul i år oxå.




Kommentarer
Postat av: Annika

yeahie!!! du är så varmt välkommen till norrland!! har du vägarna förbi söråker får du gärna komma förbi o hälsa på mig o anders så ska jag bju' på bullar ;)

2009-12-16 @ 14:35:29
Postat av: Sara

Vad roligt att du får komma iväg till norrland :) Kram

2009-12-17 @ 09:45:34
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Annika:

Tack så mycket :D ohhh jag ska verkligen försöka få mig iväg. Är ju nyfiken på att se hur du har det :D Och lite sugen på bullar är man ju oxå ;)

2009-12-17 @ 17:05:36
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Tack vännen :D kram

2009-12-17 @ 17:06:20
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0