Alla Hjärtans Dag

Ja som de flesta vet vid det här laget så är det mycket snart alla hjärtans dag. Jag måste i ärlighetens namn säga att jag fullkomligt hade glömt bort att det fanns en sådan dag tills det jag såg nån annons eller vad det var om det.

Tror det var på WoW som jag såg att det snart vara alla hjärtans dag. Som sagt så hade jag fullkomligt glömt. Men Per däremot duktig som han är kom faktiskt ihåg, kom iaf att tänka på det före mig.


Per testar Wii Fit - Yoga.

Han är ju så himla go, det är inget superstort han brukar hitta på, men jag föredrar det nästan så om jag ska vara ärlig.

Vi har snart varit gifta i 6 år och tillsammans allt som allt i 7 år, tänk vad tiden går fort ibland. Det är ganska länge ändå måste jag säga. Lite kul ibland när man pratar med folk och dom tycker att vi är så gulliga med varandra och speciellt då vi varit tillsammans så länge. Så man hoppas väl att man kanske kan inspirera eller uppmuntra någon iaf.

Men det är ju de små sakerna som gör det och ja att man kan prata med varandra om ALLT. Prata ut om sina problem med varandra och verkligen finnas där när det behövs. Sedan de små sakerna som att pussa varandra gonatt exempelvis.

Det är lätt att tro att om man gör något tillärckligt många gånger så tappar det sin betydelse och blir en vana, men det blir det ju egentligen bara om man låter det blir det. Se till att bara göra det när det verkligen betyder något och verkligen känn när man både säger och gör det man känner.


Vackrast.

Visst jag är inget proffs, men det är det som funkar hos oss och man får ju se till att det inte finns någon unik metod för förhållanden utan alla är vi ju olika individer och det handlar ju om att anpassa förhållandet utefter varandra och en själv. Det som är rätt för oss funkar kanske inte alls för andra, gör det som känns rätt för er och tänk inte så mycket på vad andra anser är rätt eller fel, för hur ska dom veta vad ni behöver och vill?

Jag älskar min man så oerhört mycket så det känns som jag ska bli galen eller explodera eller någe, han får även den mörkaste stund lätta och ge en hoppet om en ljusare morgondag, även om han inte alltid är medveten om vad och hur mycket han gör för mig.

Min Angel Eyes..



Kommentarer
Postat av: Räv

Förutom att ni spelar på fel server så är det roligt att se att ni spelar igen ;)

Jag, Pauline, Ida, Erik och Glenne är ju på Nordrasill och spelar Horde nu :D

2009-02-04 @ 11:05:45
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

hehe vi ska väl försöka få upp Omarion ( när Per har lust att spela med honom ) så ska vi köra varsin death Knight på er server :D

2009-02-05 @ 07:49:31
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul att ni trivs så bra tillsammans :-) Kram

2009-02-06 @ 17:06:00
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

tihi tack :D Kram

2009-02-09 @ 07:57:04
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0