Då var det klart.

Har precis varit i Torsby tillsammans med Lena och det var ett väldigt informativt möte och man träffade en hel del trevliga människor där uppe.

Lena hämtade mig här utanför lägenheten imorse vid halv 8, vi begav oss uppöver direkt. De 10 milen gick rätt fort att ta sig igenom så att säga och det var himla skönt att slippa stressen med att köra dit själv. Väl framme upptäckte jag att jag missat en del av informationen om förberedelserna, men det gjorde inget dock skulle jag fixa de proverna snarast.

Själva mötet gick himla bra och det var mycket bra man fick veta, dock fick man väldigt mycket att tänka på innan man tar beslutet.

Väl efter själva den informationen så fick man ett separatmöte där det ställdes lite frågor och man gick igenom eventuella andra frågor man skulle kunna tänkas ha.

Det är ju riskfyllt det är det men inte så farligt som jag ändå trott att det varit, vilket känns oerhört lugnande.

Nu står jag på väntelista som är ungefär 1 år. Dock har jag inte bestämt mig riktigt än hur jag vill göra, för jag är verkligen livrädd för att något ska gå fel, även om oddsen för det är ytterst små.

Kännde att jag ville åka själv utan vänner idag då jag behövde få fokusera helt och hållet på mig själv och på allt denna informationen. En vän var ju så oerhört go som erbjöd sig att följa med och det både värmde och uppskattades något oerhört. Tack, du vet vem du är.
Men behövde som sagt göra detta utan personer som står en privat väldigt nära.

Det blev allt som allt ett äventyr på nästan 7 timmar.

Berättar nog lite senare vad det är när jag har fått tänka lite mer på det.



Kommentarer
Postat av: palle

Lycka till, vilket beslut du än tar :)

2009-02-18 @ 15:43:51
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Evelina

Palle:

Tack vännen det värmer :D

2009-02-18 @ 15:47:38
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Ann

Vad var det för möte? Känner att jag inte riktigt hängt med. Förlåt gumman. :/ Kramar!

2009-02-19 @ 09:27:44
URL: http://porkandbeans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ann:

Det är ingen fara det inte tösa :) Har inte skrivit någonstans vad det är men jag gör så att jag smsar vad det handlar om :)

Kramar på dig

2009-02-19 @ 10:01:28
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0