In the back

Med det tidigare inlägget vill jag mest bara lägga till att det givetvis inte berör alla och det finns dom som jag verkligen vet ställer upp och som finns där precis som jag finns där för de av mina vänner som behöver mig.

Detta ska ju tilläggas att det inte är något som jag kräver utav någon, då vi alla är individer och därav olika. Men det finns en del vänner som man trott mer om så att säga. Tänker inte säga några namn men som sagt så tar man åt sig så ska man kanske tänka efter lite varför, men det behöver inte betyda att det är dig som jag har ens syftat på.

Jag hoppas jag har fel och jag faktiskt har sådan tur att jag har en massa underbara vänner som verkligen bryr sig om mig så mycket som jag bryr mig om dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0