Innan du somnar

Loke har lagt sig i sängen och slumrar, han är ju inte den mest morgonpigga hunden. Per har gått till jobbet och jag, ja jag försöker att få en normal dygnsrytm och kämpar med att inte gå och lägga mig i ren tristess.

En ny vecka. Jag hoppas dom kommer och hämtar badkaret denna veckan, känns som det skulle vara riktigt skönt att få det gjort.

På fredag så blir Loke av med stygnen och tratten. Såret ser riktigt fint ut och han verkar inte ha det minsta ont och tratten har han vant sig väldigt bra. Det är klart tratten är ivägen och irriterande för honom emellanåt men han fungerar nästan som vanligt trotts den. Den är väl lite bökig att ha i sängen men det funkar.



Det börjar rulla på lite mer med betaljobb nu dessutom, har ett par stycken här framöver så det ser jag verkligen framemot. Men jag känner att jag verkligen borde ta och fastställa en prislista så jag inte blir lika ställd varje gång jag får förfrågan om vad det kostar, plus att jag verkligen måste lära mig att våga ta riktigt betalt.

Nej tror jag ger upp och går och lägger mig brevid Loke och sover ett tag till.



Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt för Loke att bli av med styngnen och tratten :-) Kul att du börjar få mer betaljobb. Grattis! Det är du värd :-) Kram

2009-02-09 @ 10:02:34
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Räv

Hur går det med uppstartandet av företaget? :)

2009-02-09 @ 14:25:52
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Oja han kommer bli himla glad när det väl är över :D Fast han hinner ju inte vila sig så länge innan Ymer kommer ;)

Tack tösa det värmer att höra <3 :D

Kramar

2009-02-09 @ 14:32:55
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Jodå det går sakta men säkert frammåt gör det. Börjar inte saker och ting att krångla så ska jag försöka starta lite smått nångång i Mars är det tänkt.. men ja saker brukar ha en tendens att krångla så, men vi får väl se. Blir väl förhoppningsvis lite mer jobb nu i och med jobbet jag gjorde som ska in i modellguiden. :D Woho så snart så :D

2009-02-09 @ 14:36:33
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0