Om du säger det så

Har ändå varit rätt aktiv på bloggen idag och känns som jag på sätt och vis tagit upp ett rätt viktigt ämne.

Detta är mitt 5e inlägg. Duktigt Evelina.

Idag är en sån där dag igen när jag inte riktigt kan somna, vet inte varför men det bara är så. Har inte haft någon överdriven aptit idag heller. Kanske håller på bli sjuk?



Hade tänkt att utnyttja tiden lite och kolla på hur jag ska bli bättre på att göra hemsidor så dom inte ser så förbannat amatörmässiga ut. Är ju för snål för att anlita någon, plus att det känns ju bättre att faktiskt ha gjort det själv.

Måste skicka bilder till både mor och Annika oxå, tummen ur Evelina och kom igång lite vettja! Dumma mig som ska va så jäkla segstartad, är ju sånt här jag hoppas medecinen ska åtgärda..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0