Ur ditt fönster

Nu snöar det igen och det är 4 minusgrader ute, jag som trodde våren var på väg, se så fel jag hade. Men det kanske vänder snart så man får börja plantera.

Pearl håller på gräver lite surt i matskålen, hon är så himla kräsen. Ja både hon och Dagon är egentligen väldigt kräsna och gillar inte viss mat. Men visst det är klart dom får det dom vill ha, dvs det vi vet att dom äter. Dagon och Pearl är våra dvärghamstrar för dem som inte hänger med.



Jag har fixat en besöksräknare till bloggen nu dessutom, mest som en rolig grej visserligen men kan vara roligt på sitt sätt.

De senaste dagarna har jag haft ett jätte sug efter att spela Neverwinter Nights, men jag har för mig att vi har det utlånat.

Loke ligger och sover, njuter av lugnet och tystnaden. Ovetandes om vad som komma ska..



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att den lilla kommer idag :-)



Allt kommer säkert gå bra, glöm inte bort Loke bara! Ni kan få mycket problem om han blir svartsjuk..

2009-02-19 @ 19:58:32
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Oja :D



Ja nej då, vi är väldigt noga med att Loke inte ska känna sig utanför eller bortglömd. :) Men än så länge har det gått himla bra med allt :D

2009-02-19 @ 23:13:26
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0