Vi hade iaf tur med vädret

Det är väldigt vackert väder idag måste jag säga. Skulle vara ännu trevligare att vara hemma i Norrland nu och njuta av den vackra naturen som finns där.

Klart det är fint här i Värmland oxå, men inte på långa vägar lika vackert. Men detta är ju då min åsikt.

Nu vänder det, det är nu det börjar gå mot vår. Det känns i luften. Snart kan jag börja så det som ska vara ute på balkongen till sommaren, nu börjar det äntligen bli lite ljusare om dagarna.



Ska nog sätta mig och planera planteringen på balkongen lite sedan tänkte jag, men får väl se om man får ur tummen och gör det bara. Men det blir ju tomater iaf, dock vet jag inte om det blir lika många plantor som förra året, blev ju så mycket att vi inte riktigt hann använda allting, även om dom håller sig jävligt länge. Och så ska jag ju testa iaf de Egyptiska Stockrosorna som jag fick av svärmor i julklapp.

Fattar inte att jag snart fyller 25 år ( om ungefär 1 månad, den 19:e Mars för att  vara exakt ), känner mig så gammal.



Kan inte riktigt bestämma oss hur vi ska ha möblerna här hemma, så vi får väl fortsätta att testa oss fram antar jag.

Per och jag har börjat spela WoW tillsammans igen, det är riktigt roligt faktiskt och att vi spelar helt tillsammans. Men vi ska väl försöka få upp hans Omarion till lvl 55 så han kan skapa en Death Knight han med.

Onsdagen den 18:e Februari ska jag upp till Torsby, får väl se lite vad som sägs och så där så får vi väl se vad som händer. Det är ju trotts allt ett extremt stort beslut då det finns rätt många risker och pga det blir rätt farligt. Men ska iaf få information nu den 18:e så får jag ta ett beslut väl efter det. Lena ska med mig upp så det känns skönt att inte behöva vara helt själv.

Vi hade himla roligt igår, jag var trött och busig. Vi hade riktigt kul med massa tokiga påhitt.

Känns som jag är för seg att skriva här egentligen då jag inte får fram något vettigt. Så ja det kommer väl kanske lite mer skoj här framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0