Bröllopsdag

Som jag nämnt tidigare så har jag och min lille gubbe varit gifta i hela 6 år idag.

Blir nog inte så mycket till att fira, men vi har fått hem lite nya filmer från LoveFilm.se så det lär bli att se nån film och kanske äta någe, dock ser det ut som det blir något ihopkok då vi tack vare Pers förra arbetsgivare inte har så bra med cash, rättare sagt NADA pengar och även nästan ingen mat hemma heller. Men det löser sig väl, får väl käka nudlar i värsta fall, kan ju vara gott det med men hur som helst så huvudsaken är ju inte vad vi äter eller gör utan att  vi har varandra.

Detta är vår låt, vi delat många känslomässiga stunder till denna och den spelades även på vårt bröllop ett antal gånger. Så detta är och kommer alltid vara VÅR låt.



Steelheart - I´ll Never Let You Go ( Angel Eyes )

Jag älskar dig min underbara make, min älskade Per.





Kommentarer
Postat av: Klackan

Det är så mysigt med "våran" låt, det är alltid lika fint, vilken den är så är den BÄST! Hoppas ni hade mys efter allt efter Pers jobb o så. :)

2009-07-13 @ 09:40:10
Postat av: Evelina

Klackan:

Oja det är det :D Tycker om att lyssna på andras låtar så att säga :) Det berättar ju på sätt och vis en hel del om dem :D

Jo tack rätt så iaf :)

2009-07-14 @ 12:03:23
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0