Se det regnar..

Det regnar och har så gjort dom senaste dagarna.

Till viss del är det lite mysigt det kan jag ju absolut hålla med om, men om solen kunde lysa lite mellan varven iaf så skulle jag vara så nöjd så.

Igår kväll kom Peter B över ett tag och hängde lite med oss, det var trevligt. Dock var det meningen att han och Per skulle spela lite Warhammer var det tänkt dock tog saker och ting lite för lång tid och därför blev det uppskjutet. Men vi satte oss och åt och hade riktigt mysigt iaf tyck ja.

Jag har drömt om huset hela natten nästan, var väl avbrott nångång ibland och jag fick drömma om något annat. Det är lite påfrestande och vi är verkligen rädda att det inte ska gå att ordna på något sätt.

Imorgon är det vår bröllopsdag, då har vi varit gifta i hela 6 år. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra för att fira men det lär väl bli att äta någon liten middag och kanske titta på film eller liknande. Blir ju inte riktigt lika mycket till firande som förra året när vi åt på fin fin restaurang.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0