Uppdateringar

Kommer att uppdatera bloggen lite bättre här sedan tänkte jag.. ids bara inte riktigt just nu.

Har ju spelat denna månadens Warhammer match där jag mötte Erik. Jag förlorade rätt fint, dock lite stolt att jag fick ju iaf ut hans war machines och dvärgar som skjuter ( Thunderers ), samt lite andra innan min armé dog. Men det var himla roligt och jag måste nog lära mig att inte vara ivrig och kanske vara lite försiktig, men det säger jag ju varje gång och inte lär jag mig för det.



Per är ledig idag, vilket är förbannat skönt plus att det går riktigt bra för honom på jobbet. Han blev ombedd igår att börja på en lunchmeny åt dem så det är ju himla roligt. Och det verkar ju som det är en riktigt schysst chef måste jag säga.

Vi fick våra kopior utav kreditupplysningen och det som banken begärt när vi ansökte om lånet. Jag hade helt glömt att jag har en kredit på 6000 kronor beviljad på mitt Volvokort. Dock är ju detta inget man rör, har ju inte glömt det helt utan anledning. Jag anser att det är helt galet med krediter, även om dom kanske för stunden kan kännas bra så ska man hålla sig undan dem, dom för aldrig någe bra med sig.

Jag borde sätta mig och måla min gubbar lite men jag pallar verkligen inte med det när jag mår såhär. Skulle ändå inte bli någe bra.



Igår var jag iväg till Kil med brudparet som jag ska fotografera här den 1a Augusti. Kollade lite på andra ställen att eventuellt fota på och vi hittade riktigt vackra platser. Var lite roligt att komma ut oxå även om det regnade så förbaskat. Och nu fick jag även träffa hennes blivande man, dom är riktigt trevliga måste jag säga. Sånna personer som man inte kan annat än tycka bra om.

Det växer ordentligt ute på balkongen och börjar komma en hel del tomater nu, vilket är glädjande, samt att svartvinbären är så gott som mogna.






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!

Vet inte om du kommer ihåg mig, Alexandra, vi har haft kontakt genom möhippan-fotosessionen:)

Jag är själv intresserad av att bli fotad så:) Så jag undrar om du är intresserad, vad du tar och när du kan isf?

2009-07-24 @ 20:45:51
URL: http://alexandrahansen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Alexandra:

Jodå, jag är lite dålig på namn men jag kommer allt ihåg dig. :)

Jo men absolut. Priset beror ju helt och hållet vad du är ute efter och så? Är du ute efter många bilder eller ett lite mindre antal?

När jag kan.. jadu jag kan lite när som helst nästan. Vill du bli fotad i studion kan jag när som helst på dygnet i princip. :)

2009-07-25 @ 10:42:04
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jadu, jag är nog ut efter bara några få finare bilder. Vill ju vara fint sminkad och fixad i håret, typ modellbilder.

Just nu jobbar jag arslet av mig och Lindas bröllop är ju snart så det är en del innan det som ska fixas:) I början av Augusti så är det lugnare för min del. Måste bara kolla upp med en om hon kan fixa mig i håret & sminka mig.

2009-07-25 @ 16:50:23
URL: http://alexandrahansen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Alexandra:

Ja men det ska vi allt kunna fixa.

Har ett pris på 400 kronor som är en rätt liten session och det ingår en retuscherad bild på CD och är 15-20 minuter lång och sedan en session som ligger på 750 kronor som det ingår 2 retuscherade bilder på CD och som är ungefär 30-40 minuter lång.

Sedan har jag även en för 1150 kronor som det ingår 5 retuscherade bilder på CD i och som är en session på ungefär 1 timme.

Det går givetvis att få fler retuscherade bilder för 80 kronor styck och även att få alla bilderna i mindre format oretuscherade på CD för 210 kronor.

Har även en modellfotosession för 1500 kronor som innehar 3 klädombyten ( om man vill ha så många ) 10 retuscherade foton som man får på CD ( som dom andra ) och detta är en session på ungefär 1 timme.



Det är bara höra av dig om du fortfarande har lust och när du känner att du har tid så bokar vi in din session. :) Och självklart är det bara att hojta till om du har några funderingar eller frågor eller så.

2009-07-31 @ 12:16:30
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0