Foto

Ja här lite tidigare i Torsdags så hade jag en liten fotosession tillsammans med Emma och hennes fina hund, Frasse.

Det var trevligt och gick bättre än jag kunnat tro med mina små odågor. Okej Ymer blev ju rätt rädd då han ändå var betydligt större och Loke blev lite konfunderad över vad detta var och vad det var som hände.


Modell: Emma                                                               Foto: Jag

Vi placerade oss i studion och hade riktigt trevligt, testade lite olika poser och några olika kläder.


Modell: Frasse                                                               Foto: Jag

Även Frasse stod ju en del framför kameran, motvilligt eftersom det var rätt varmt dock.

Var iaf väldigt trevlig session.





Kommentarer
Postat av: Emma

ja, hhii det var trevliga timmar..Har en liten idè på att fota från 60tal till nutid... En Klassisk typisk "COPY" bild från just de årtiondet på en känd person..



kan de vara nåt?????

2009-06-22 @ 22:46:11
Postat av: Evelina

Emma:

Ja det skulle vara skojjit skulle det :D

2009-06-24 @ 13:03:03
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0