Nytt

Ja idag har jag till att börja med varit hos tandläkaren.

För att börja med det så gick det rätt så bra där. Dom skulle plocka lite tandsten, eller rättare sagt det som var kvar och även kolla hur det dom sagt åt mig att göra fungerade. Det hade det tydligen gjort eftersom dom sa att det såg bra ut och att det var på bättringsvägen. Fick även med mig ett par nya grejer jag kunde andvända för att göra rent mellan tänderna med som är lite mjukare än tandtråd, som jag blivit förtjust i. Insåg ju inte riktigt innan man använt tandtråd vad mycke äckligt som man inte får bort med skölj eller bara att borsta tänderna.



Sedan väl hemma så kom Lina förbi och skulle klippa oss. Vi började med mig och mitt ruffs. Det var mest att ta bort skadat hår men hon finade till lite med lite frisyr hår oxå så det inte bara hänger och dinglar. Jag känner mig nöjd.



Efter det var det Pers tur, där klippte hon lite rockabilly inspirerat, som ja både Per och jag ville ha det. Det blev riktigt bra och jag tycker han passar oerhört bra i det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0