Umgänge

Idag har varit en lite små seg dag trotts allt. Okej kan ju skylla på att det blev väldigt sent igår kväll, även om det var värt det.

Vi började dagen lite segt med dator och att göra rent dom Warhammer figurer som legat i ett såpabad, för att bli av med gammal färg.

Idag kom iaf Peter B över ett tag och ville få testa på att spela lite Warhammer så vi kunde lära oss reglerna lite. Vi började med att jag och Per spelade mot varandra. För att summera detta så fick Per storspö av mig. Dock upptäckte jag några fel jag gjort i arméen dessutom, så jag har fått räkna om lite.



Efter det spelade Peter och Per mot varandra. En liten stund efter det kom även Anna förbi och hade det trevligt med oss, vi satte oss och spelade Poker medan killarna fick underhålla sig själva lite.

När det började lida mot mat så var Peter så gullig och ställde sig och diskade som tack för att han skulle få äta här och Anna ska ge Per en massage imorgon som tack. Man blir ju rörd av hur söta vänner man har.



Vi satte oss efter maten och spelade Plump, det var riktigt roligt och jag tror Anna samlade på gatlysen. Per vann iaf och var glad för det.

Sedan blev klockan 12 och dom var tvugna att gå hem till sina hem för att drömma söta drömmar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0