Dricka

Idag när Per hade slutat jobbet och gick in på hemköp för att köpa lite trams, batterier exempelvis, så hittade han en dricka som jag tvingade honom att köpa med hem.

Det var en dricka med smak av hallon och lakrits, jag brukar gilla det på godis och glass så jag tänkte att detta måste ju vara en klar hit, det kan ju inte vara annat än gott.



Kan inte riktigt bestämma mig för om den är god eller inte. Till en början är den riktigt sliskig och inte nå märkvärdig men eftersmaken är rätt trevlig. Dock är den så sliskig att det är svårt att dricka mycket av den, så man kan kalla det lite utav en smuttdricka.

Det ska nämnas att den luktar oerhört gott däremot.

Så den får 2 av 5 i betyg, luktmässigt blir det lite högre men man köper ju inte en dricka för att sitta och sniffa på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0