En ny dag gryr

Jag är trött, så sjukt jäkla trött. Och jag kan inte riktigt klura ut vad det är som gör att jag är så förbannat trött numera och det blir ju verkligen bara värre och värre.

Jag hoppas det blir bättre när jag börjar med min medicin igen, den tog ju slut innan jag hunnit fått påfyllning så att säga. Så den har ju hunnit gå ur systemet på mig nu dessutom.

Lite grinig är jag att det inte är måndag utan att man ska måsta vänta en hel dag utan att riktigt kunna göra något. Det jag tänker främst på är att ta kontakt med banken och se till att  boka ett möte. Jag vet att dom skulle ta kontakt med oss men jag ids inte riktigt vänta på att dom gör det så det är bättre att ta tag i det hela själv.

Fotningen igår gick iaf bra och det var himla roligt. Jenni som modellen hette var super trevlig och jäklar vad sminkad och var. Hon stod verkligen ut med mycket, som bli spolad med vatten osv. Känns som det blev riktigt bra bilder.



Kommentarer
Postat av: kaka

Du är kanske trött för att det är så lite ljus ute och så? Årstiden alltså, ja den skyller vi på!

2009-11-23 @ 18:34:27
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Jo det har nog till stor del med det att göra :) hehe oh yes blame the årstid ;)

2009-11-25 @ 17:58:11
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Jo det har nog till stor del med det att göra :) hehe oh yes blame the årstid ;)

2009-11-25 @ 17:58:22
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0