Foto

Imorgon ( eller rättare sagt idag ) blir det lite foto är det tänkt.

Då kommer Rebecka förbi tillsammans med en modell och jag ska försöka visa det lilla jag kan om studion var det tänkt, samt att jag ska även jag få fota modellen lite.

Har ingen direkt idée visserligen men vill ju passa på när hon ändå är här från Göteborg. Vi får väl se lite vad det blir här senare.


Modell: Elina K                                            Foto: Jag

Har inte haft nå fotograferingar på ett tag då jag har haft en del bilder jag viljat haft klara samt att jag kännt mig oerhört oinspirerad. Men nu med det nya objektivet känns det lite som att en ny glöd tänts samt att jag ska försöka köra min stil lite mer.

Är lite pirrigt inför imorgon, men känner att det ska nog bli roligt. Laddat hem lite applikationer till Iphonen med massa bilder, visserligen är det väl menat till småkåta killar som vill kika på snygga tjejer, men det är ju en hel del shyssta bilder så man kan ju finna en del inspiration.


Modell: Elina K                                           Foto: Jag

Ska förhoppningsvis få upp 2 till sessioner här alldeles strax på Modellbilder.se tillsammans med Elina K. En grymt duktig modell för dom som inte visste det och ska ju nämnas att man kan inte annat än gilla henne. Super go tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0