Helgen

Nu har helgen paserat och Per är tillbaka på jobbet och jag har till stor del förbannat tråkigt.

Försöker roa mig med att lyssna på musik och uppdatera bloggen. Mitt ben är stelt som bara den just nu ( det stelnar till och gör betydligt ondare än vanligt ibland ) så jag kan inte riktigt dansa runt till musiken som jag skulle vilja göra egentligen.

I helgen har vi till stor del tagit det lungt och spelat en del spel, främst Left 4 Dead som är ett otroligt skönt spel. Vi hade även myskväll i lördags där vi åt gott och kikade på film och bara umgicks, blev även lite gott som grönsaksdipp.

I söndags var det dags för ett nytt Nördmöte inför den nya kampanjen som vi ska köra med Warhammer. Vi satte ut våra startpotioner samt vilka som ska möta vilka.
Detta möte hölls hemma hos Anna och Peter, så det var himla roligt att se hur fint dom har det. Jätte mysig lägenhet och jag gillar verkligen det området.
Peter F utmanade mig så vi ska mötas i en första fajt, ska bli himla intressant att se faktiskt.

Stannade kvar ett litet tag efteråt så man kunde få kolla lite på lägenheten. Sedan gick jag iväg till Henrik för han skulle visa mig ett par figurer till ett annat spel som vi funderar på att börja köra med, tack och lov är det bara ungefär 4 gubbar man behöver till det, så det blir inte så farligt dyrt.

Blev att man satt där och pratade lite oxå, mest om telefonförsäljare. Men det var iaf riktigt trevligt.

Sedan var dags att köra sig själv hemmåt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0