I don´t feel.. like.. sleeping?

Jag är trött som ett as men nå vidare sugen på att gå och lägga mig kan jag inte påstå att jag är.

Jag vill ut och fotografera, riktigt vad vet jag inte. Jo kanske lite egentligen. Natur.

Jag vill ha ett lite mer ljuskänsligt objektiv. Ge mig? Blir nog lite investeringar i sådant här framöver skulle jag tro. Säger det rätt ofta nu känner jag men det är ju lite beroende på hur det ser ut här framöver med pengar och så, speciellt i tankarna då är ju aktivitetsersättningen.

Funderar lite vad för hjälp till arbetsplats och hur pass anpassat arbete som dom kan bidra med. Helst av allt vill jag ju kunna starta eget, men jag känner jag skulle behöva någon som verkligen kan saker och ting kring detta att bolla idéer med och som kan hjälpa mig med det som behöver göras, rättare sagt se till så att jag inte råkar missa något. Ska ta reda på vad Almi tar för vägledning.

Det handlar ju inte om att jag inte kan, även om jag inte kan allt förståss. Men jag vill verkligen inte riskera att råka missa något, speciellt inte sådant som ska till skattekontoret och verkligen kan ge mindre bra konsekvenser.
Men känner att jag kan rätt mycket kring det att starta eget, har ju ändå gått kurs och hållit på att planerat bra länge så någon nyhet är det ju inte.

Men vi får väl se lite vad dom säger om allt detta nu på försäkringskassan och vad dom anser är lämpligt för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0