Karlar

Dom är bra roliga ibland, dessa karlar.

En karl som jag spelade lite Magic med på Xboxen skrev till mig där sedan och vi började prata lite. Himla trevlig och erbjöd sig hjälpa mig lite, inte för att jag anser mig behöva så mycket hjälp där på Xboxen. Men det var väldigt snällt.

Nu kan man ju fråga sig vad denne man tänkte när han börja ragga på en. Först märktes det inte riktigt utan det var ltie vanliga frågor. Sedan kom ju då frågorna om bilder och från om msn, visst tänkte jag han är ju faktiskt himla trevlig så min msn kan han väl få.

Han frågar ju även om vad jag spelar mer för spel så man tyckte ju ändå att intresset där är ju vänskap. Men tydligen inte. Kan tog bort mig som vän och slutade helt prata med mig när han såg att jag var gift.

Vad i hela friden? Jag menar.. vad trodde han skulle hända egentligen? Han bor ( om jag fattat det rätt ) i Canada och jag i Sverige. Att vi skulle bli kk eller vad?
Det är ju himla shysst visserligen att han ändå respekterar det att jag har Per, men man kan väl för böveln vara vänner ändå?
Det är klart att man ändå blir lite besviken för han var ändå himla trevlig och rolig att prata med.

Ibland förstår jag mig bara inte på karlar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0