Knepigt

Egentligen är det förbaskat mysko att humöret verkligen kan vända så fort.

Nu vet jag ju att jag har ett humör som påverkas väldigt lätt och svänger extremt fort, mer än vad många först trott, även kuratorer och psykologer. Men har fått det bekräftat att det svänger väääldigt mycket mer än vad det bör.

Musik påverkar mig väldigt mycket, på gott och ont. Det är skönt egentligen för då vet jag att jag kan kämpa upp humöret med musik som får mig att må bra.

Givetvis har vissa låtar olika effekt på mig vid olika tillfällen.

Fast nu i skrivande stund känner jag hur det är på väg att svänga neråt igen, fasiken. Jag som trodde att jag skulle få en glad dag idag.

Men att titta på hundarna bara hjälper så sjukt mycket, dom får en varm i själen och man kan inte annat än att le. Vet inte vad jag skulle göra utan dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0