Lägenhet

Mäklaren ringde nyss, hon är verkligen trevlig. Visserligen hör det väl till hennes yrkesval att vara det men hon känns naturlig på så vis.

Hon skulle kontakta banken själv åt oss och se om dom inte kunde ge oss en tid lite tidigare, hoppas på det. Ju snarare desto bättre.

Jag ska även ringa en i styrelsen lite senare ikväll eftersom jag har några frågor som mäklaren inte kunde svara direkt på och eftersom det är lika bra jag ställer dom direkt till rätt person. Jag tror det är henne vi träffade på en annan visning som vi var på, jag hoppas det för hon var iaf grymt trevlig.

Gud vad jag hoppas. Jag hatar det egentligen, att jag hoppas så mycket dvs. För blir det inte så kommer jag bli så sjukt besviken och ledsen men jag kan inte bara sluta hoppas heller. Ibland skulle det vara skönt om man hade en off knapp på till skallen så man slapp tänka så mycket.

Men det känns ändå rätt positivt och Pers chef skulle skriva ett intyg om fastanställning så vi hade att visa banken. Lyckas vi bevisa att vi klarar oss på en låg inkomst så borde det inte vara några som helst problem, speciellt inte med tanke på att jag får in en större summa här någolunda snart.

Hoppas hoppas hoppas hoppas...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0