Läsare

Mot för vissa bloggar, eller ja rätt många egentligen, så har jag ju verkligen inte många läsare men jag blir ju glad för varje person som tar sig tid att kolla in min blogg.

Har inga mål att bli störst, men som sagt så det är ju roligt om folk läser det man skrivit.

Men jag blir ibland lite chokad över antalet läsare, en normal men ändå rätt inproduktiv dag så ligger läsarantalet på ca 12 stycken men vissa dagar så drar det iväg en bra bit över 30. Hur kommer detta sig?

Det jag är mest nyfiken på är ju vilka är det som läser, känner man alla eller är det någon som hittat min blogg lite random?

Oavsett så är det ju himla roligt så fortsätt så, sedan får nu ju gärna kommentera oxå om det skulle vara något som ni undrar över eller jag kanske ska skriva om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0