PartyPix

Här kommer då lite bilder från Halloweenfesten igår som vi var på hos Ida och Erik.

Jag vet inte riktigt hur många vi var där och jag är rätt säker på att jag inte riktigt fick alla på bild, men nästan.


Vi börjar med festens värdinna, Ida. Hon var en Bunny, en het sådan.


Det är rätt få som jag kan namnen på egentligen så jag låter bli. Men det är iaf Emmy där i färgrunden, himla go tjej.


Anna var ett sött litet troll.


Erik och Glenne porrade sig mot badrumsdörren. Men vad annat ska man göra när man är Hugh Hefner?


Lina är söt. Emelie vet jag inte riktigt vad hon gör och han där brevid har jag verkligen ingen aning om vad han pysslar med. Kanske inte det smidigaste kortet men va tusan.


Emmy och Glenne och 2 stycken jag inte riktigt kan namnen på, jag är pinsamt dålig på namn ibland..


Det var rätt avancerad dans ett tag oxå. Ida och han var himla duktiga.


Happy Happy.


Jag gillar denna bilden på Anna och Emmy.


Emelie och han jag inte vet vad han heter och så han som var utklädd till kvinna hetter något på M och han ute något på S. Att jag censurerat är för att jag råkade ta lite upskirt och anser inte det som shysst att visa sådant, även om inget syndes så sett..


Verkligen förundrad över att man har så snygga vänner. Underbara Pauline, Jag och bästaste Anna.

Det var det. Har ju fler bilder men skulle bli för många om jag lade in alla.

Det var en himla rolig fest och tycker det var synd att vi behövde åka när vi gjorde. Men har man hund så har man och dom är ju ett stort ansvar. Anna och Peter ska ha ett mycket stort tack som var så söta och skjutsade hem oss.




Kommentarer
Postat av: kaka

Va kul! Kan inte jag få dina bilder via msn?

2009-11-01 @ 13:51:00
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Jo men visst kan du få det :D

2009-11-01 @ 14:27:56
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0