Så kan det gå

Igår var Peter över ett tag och vi umgicks lite samt snackade en del, var himla trevligt.

Det slutade med att han fick nanna på soffan. Sedan idag kom han över frammåt kvällen igen och då tränade vi lite på muskler till hans tenta.

Måste verkligen säga att det var intressant med alla muskler och vad dom gör. Himla roligt att lära sig om och faschinerande hur logiskt det är egentligen.



Imorgon blir det lite mer är det tänkt, ser riktigt mycket framemot det.

Imorgon kommer även mitt personliga ombud med ansökan om bostadstillägg till min aktivitetsersättning. Ska b li himla gött att ha det avklarat.

Gud vad jag vill ha den där lägenheten som vi hittat. Den känns som den passar oss himla bra och den ger mig väldigt mycket den där känslan av att detta skulle kunna vara vårat hem. Vi har ju inte varit på någon visning ännu visserligen, men det bådar gott än så länge.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0