Snart kommer framtiden

Till veckan lär vi få veta hur det  blir med allting.

Jag hoppas att Per får fast jobb ger oss lånet, men det beror ju lite på vem det är vi får. Han som vi hade sist kommer med största sannolikhet ge oss ett nej men hon vi pratade med gången innan kan mycket väl ge oss ett ja. Det återstår att se helt enkelt.

Men jag hoppas verkligen, jag hoppas att det är vår tur nu.


Vart tog solen vägen? Fotade denna nyss från balkongen.

Det skulle minst sagt ändra vår utsikt att flytta, till det bättre givetvis. Bara det med lite egen trädgård skulle göra så stor skillnad.

Vilket skitväder det är. Skulle gärna kunna få bli lite bättre enligt mig, endera lite snö eller sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0