Tänkta tankar

Läste ett inlägg här på en annan blogg om kärlek och förhållanden, i stora drag.

Jag måste säga att jag ändå är väldigt glad som har Per.

För dom som inte vet så har vi varit gifta i lite över 6 år. Många var på oss om att vi gifte oss på tok för tidigt, men jag anser att om man bara tar det med giftemål seriöst och älskar personen man är med så hur kan det vara fel? Så länge det känns rätt så är det väl rätt beslut?

Vi är iaf väldigt nöjda med vårt val, även om vi som sagt mötte en del motgångar.

Det är klart vi stöter på problem som alla andra, men det hör ju till. Kan inte vara hälsosamt att inte ha några oenigheter, man bygger ju upp styrkan i förhållandet med varje problem man tar sig förbi. Inte bara men i det stora hela.

Men vi har många delade intressen och är noga med att visa våra känslor för varandra, även om vi kanske gör det på olika sätt.

Han tar så väl hand om mig och jag kan säga att jag har aldrig någonsin ångrat att jag gifte mig med Per. Det var kanske inte det flådigaste av frierier, men det är ju inte det som har betydelse egentligen utan vem det är som friar.

Det jag försöker säga med detta inlägget är att jag är verkligen extremt lycklig som har Per och jag vill och ser oss verkligen bli gamla ihop. Han har planer på att bli en sur gammal gubbe som klagar på allt så jag ska vara hans surkärring, så kan vi gnälla ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0