Vad tusan blev det nu då?

Jahapp, då har jag gått in i ett överkänsligt läge igen.

Jag vet inte varför eller hur detta gick till men börjar bland annat böla utan anledning. Jag gillar det inte.

Även om det är skönt att släppa ur sina känslor så kan det trotts allt bli på tok för mycket, som detta har en tendens att bli när jag mår på detta viset.

Men det får en att fundera, eller ja det kommer extra mycket tankar när jag är såhär.


Modell: Elina K                                               Foto: Jag

Börjar tro det skulle vara lite roligare att faktiskt jobba tillsammans med andra fotografer och så än att ha ett helt eget företag där man i grund och botten blir rätt ensam, iaf om det inte kommer kunder. Nu tror jag visserligen inte jag skulle vara kundlös direkt men man vet ju aldrig.

Men vi får väl se vad som händer, jag ska bara ta mig mod till att ansöka om platser hos andra till att börja med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0