Väntan

Jag sitter här och väntar, vilket jag gör ofta känns det som.

Sitter dock och väntar på något som jag vet ska komma idag och som dessutom dom ska komma hem med, tack och lov. Min trampcykel som jag längtat så efter och jag kan lungt säga att jag är glad att dom kommer hem med den då den fraktvikten på den var 75kg.

Dom skulle komma mellan 13 och 15 idag så dom.

Men det är rätt mysigt att sitta här och lyssna på bra musik och veta att det faktiskt ska komma idag och inte måsta sitta ovetandes som med så mycket annat.

Funderar på om man skulle skaffa sig en riktigt snygg klänning som man kan använda lite som morot för viktnedgången. Dock tvivlar jag lite på att det skulle funka riktigt och det är ju svårt att säga en storlek som ändå är ett nåbart mål.

Dock har jag hittat en klänning som jag oerhört gärna skulle vilja ha på tradera.



Denna var så himla fin. Förhoppningsvis kan jag ha klänningar lite längre fram och faktiskt se bra ut i dem och inte som en boll, vilket jag i dagsläget gör tyck ja.

Håller även på att föra över alla foton från en av mina gamla hårddiskar till den nya så dom är samlade. Det tar lite tid eftersom det är ett stort antal.

Nu kanske man kan sätta sig och jobba lite med bilder igen, var ju lite svårt förut när jag inte kunde spara mitt arbete. Känndes rätt onödigt då om jag ska vara ärlig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0