Oj Oj Oj

Dom ringde nyss från Torsby igen och hade lite mer nyheter till mig.

Det var tydligen någon som hade hoppat av kursen och det gjorde att det fanns en plats kvar i den kurs som är nu i September istället, ja tackade ju självklart mer än gärna ja till detta.

Så om allt verkligen flyter på och jag har en del tur så kan jag opereras redan i Oktober, tvivlar visserligen på att det kommer gå så pass fort för mig men man vet ju aldrig. Men jag har en känsla av att det blir i November, men som sagt så vet man ju aldrig.

Har dock hunnit bli riktigt nervös vid det här laget.






Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, här går det undan. Spännande :) Kram

2009-09-05 @ 10:02:26
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0