Antändning?

Jag är varm, väldigt varm.

Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag är fruktansvärt varm om mina kinder, men det är inte så att jag mår dåligt eller så så någon feber är det inte. Jag kanske håller på att antänder?

Har för övrigt suttit och funderat en del kring utbildningar idag och kommit fram till att det faktiskt är 2 stycken jag skulle kunna tänka mig att gå och det är ju som jag nämnt tidigare florist till att börja med. Dock finns inte den utbildningen på pendelavstånd utan jag kommer behöva hyra ett rum eller en lägenhet där i Västerås.

Den andra är faktiskt att läsa till psykolog, det finns ju tydligen ett behov av det och det är ju något som alltid intresserat mig väldigt mycket. Plus att jag har en del erfarenhet som nog skulle kunna komma att vara bra hjälp. Den närmsta är i Örebro, men det finns även i Lund där det fanns ett program som jag blev väldigt intresserad utav, Beteendevetenskapligt kandidatprogram.

Vad det blir får vi väl se, om jag ens har en chans att komma in på någon psykologiutbildning. Men blir det psykologin så kommer en flytt bli nödvändig då dom ligger på ungefär 5 år.

Så jag har lite att fundera kring..




Kommentarer
Postat av: kaka

psykologutbildning, vad för krav är det för att komma in på en sådan linje?

2010-04-13 @ 19:45:14
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Det är det jag inte är helt säker på då jag läser så olika på olika ställen så jag ska ta kontakt med en syo eller någe sånt och se om jag kan få lite hjälp :)

2010-04-28 @ 22:32:24
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0